CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 14 November 2008

Keputusan UPSR!

Kawan-kawan semua,Keputusan UPSR dah keluar.nak tahu saya dapat berapa A ?saya dapat 4A 1B.Saya rasa sedih sangat, orang yang dapat 4A 1B yang lain pun sedihkami semua menangis.saya menangis teresak-esak dalam pelukan mak saya.Sedih,tau!impian tak tercapai...tapi saya tetap bersyukur dan redha dengan ketentuan ALLAH...lagipun saya tak pernah dapat 4A 1B sepanjang tahun 6...kawan-kawan yang membaca,bagi semangat pada saya,ye?saya sedih sangat ni...

Yang Sedih,
Maryam...







1 sweet comments:

Bintu Qist said...

Maryam...akak pun UPSR dpt 4A 1B...mmg kecewa sgt2...akak menangis mmg smpi tersedu-sedan..x ley nk ckp...wlaupun dh lepas, akak mmg x ley lupakan sejarah yg amat mengecewakan 2..tp x apa...masih ade periksa PMR n SPM...Klu msk Muhammadi, kn struggle...PMRU,PMR,SMU,SPM...n tahniah buat adik...adk dh bt yg trbaik utk UPSR... Truskan usaha n prjalanan adk masih jauh...