CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 7 January 2009

Sekolah Dan Asrama!

Assalamualaikum,kawan-kawan.Saya ingin memberitahu kawan2 bahawa,nanti saya akan jarang-jarang masukkan post.Kerana,nanti saya akan sekolah di Maahad Amir Indera Putra.Kena masuk asramalah sebab dekat Kelantan.Tapi sampai form 2 je. Lepas tu,saya sekolah Sekolah Menengah Tahfiz Sains,sampai form 5.Tu
pun dekat Kelantan juga.Saya berdebarlah nak masuk asrama!nanti rindukan keluarga...kena basuh baju,gosok baju,lipat baju macam-macam kena buat sendiri...Kalau kat rumah tak buat pun semua tu.semuanya bibik saya yang buat.Bersabar jelah...nak buat macam mana,kan?!sudah suratan takdir...tapi seronok jugalah...

2 sweet comments:

Bintu Qist said...

Waalaikummussalam....biasalah 2...akak pun duduk asrama gak...mula2 tu mmg rs trbeban bila tnggal kt asrama...lm2 nnt rs best..Insya-Allah..

Wan Ahmad said...

sabar2 innallahma'assobirin...hehe